فرماندار پردیس:
فرماندار پردیس از افتتاح بیمارستان الغدیر بومهن تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ 20 November 2022

به گزارش تابناک تهران، ظفر پورابراهیم صبح یکشنبه در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران از پروژه‌های این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید امروز مشکلات مربوط به حمل و نقل درون و برون شهری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این موارد به صورت مکتوب به سازمان برنامه استان تهران ارسال و به سازمان برنامه و بودجه کشور منتقل شود تا ظرفیت سازی‌هایی برای سنوات آینده داشته باشیم.

وی گفت: در سطوح شهرستانی نیز امروز از دو سالن ورزشی شهرهای بومهن و جاجرود بازدید کرده و مقرر شد مجموعه ورزشی بهار طلاییه و مجموعه ورزشی سعیدآباد جاجرود تأمین اعتبار شده و به مسائل و مشکلات آنها مرتفع و کار در این حوزه آغاز شود.

فرماندار پردیس اضافه کرد: در حوزه مربوط به مسائل ترافیکی نیز چند طرح مطرح شد که مقرر شد کارشناسان فنی و عمرانی مجموعه استانداری با حضور در پردیس این طرح‌ها را برآورد هزینه کنند و در سنوات آینده این طرح‌ها جز پروژه‌های عمرانی سطح استان باشد.

پورابراهیم در خصوص وضعیت آرامستان پردیس نیز گفت: آرامستان موضوعی شهرستانی است که مسائل آن تقریباً مرتفع شده و در حوزه اوقاف و شهرداری کار نهایی شده فقط مجوز محیط زیست و جهاد کشاورزی باقی مانده است و به محض اخذ مجوزها آماده کلنگ‌زنی و آماده‌سازی آرامستان هستیم.

فرماندار پردیس در خصوص وضعیت بیمارستان الغدیر بومهن اذعان کرد: بیمارستان الغدیر با مساعدت‌های سازمان برنامه و بودجه استان که با دستور رئیس جمهور همراه بود با تلاش مجموعه وزارت بهداشت تا پایان آذر ماه به صورت کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار