سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند از ممنوعیت ورود گردشگر به منطقه دریاچه «تار» خبر داد و از گردشگران می خواهیم برای ایمنی و حفظ جان خود در زمان ممنوعیت به این منطقه سفر نکنند.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ 16 November 2022

به گزارش تابناک تهران، نقی میرزاکریمی، پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از ممنوعیت ورود گردشگران به دریاچه «تار» خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما، صعب‌العبور بودن منطقه و اینکه سال‌های گذشته حوادثی در این فصل رخ داده بود، ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند ممنوع شد.

وی با بیان اینکه از گردشگران تقاضا داریم که دیگر به دریاچه تار سفر نکنند، افزود: ورود به این منطقه طی چند روز گذشته مسدود شده و لازم به ذکر است که بگوییم این اثر در بهار و تابستان مقصد گردشگران و طبیعت گردان بسیاری است، اما به دلیل خطرناک بودن حضور در این منطقه و با توجه به پایان فصل گردشگری، ورود به آن تا شروع فصل گرما ممنوع خواهد بود.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند عنوان داشت: اثر طبیعی و ملی دریاچه تار دماوند در دامنه‌های رشته کوه البرز واقع شده است و در حال حاضر، تنها پاسگاه محیط بانی تار در کنار دریاچه فعال خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار