تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع)، یکی از اهداف اصلی دشمن در اتفاقات اخیر را تجزیه کشور عنوان کرد و گفت: نیروهای نظامی، انتظامی و حافظان امنیت کشور با ایثار و شهادت طلبی همواره در مسیر امنیت ایران کوشش می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 15 November 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در آیین بدرقه رزمندگان و لشکریان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به مناطق مرزی جنوب شرق کشور که در تالار شیخ صدوق (ره) برگزار شد، اظهار داشت: در حوادث اخیر دشمنان با موج سواری بر مشکلات اقتصادی مردم و شعارهای بی محتوا عده ای از جوانان ما را فریب دادند تا از این طریق مسیر پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی را منحرف کنند.

وی افزود: نحوه شهادت برخی بسیجیان، پاسداران و نیروی های انتظامی در اغتشاشات اخیر جانسوز بود، آتش زدن اموال عمومی و دولتی، ماشین های آتش نشانی و آمبولانس جنایاتی است که ملت ایران هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از جوانان با تحلیل نادرست به این مطلب توجه نکردند که دعوت کنندگان به این تجمعات همان منافقانی بودند که بیش از ۱۷ هزار انسان مظلوم را پس از انقلاب به شهادت رسانده و سپس به آغوش صدام، آمریکا و اسرائیل پناه بردند.

رئیس مؤسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب تصریح کرد: دشمن به دنبال سلطه بر تمام دنیا است اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مقابل ایادی کفر و ظلم در دنیا ایستاده و در حال حرکت است و به همین دلیل سلطه گران جهان، ما را رها نخواهند کرد و دائم به دنبال توطئه در کشور ما هستند.

قاضی عسکر توطئه های دشمنان اسلام در تمام زمینه ها به ویژه در بستر فضای مجازی را بسیار گسترده توصیف و خاطر نشان کرد: داعش فجیع ترین جنایات را با ریختن خون هزاران نفر بی گناه مرتکب شد و به کمک شبکه های مجازی این تصاویر را برای تمام جهان به نمایش گذاشت و از طریق فضای اینترنت اقدام به عضوگیری از کشورهای مختلف کرد بدون اینکه محدودیتی برایش ایجاد شود اما در مقابل صاحبان اینترنت بین الملل از نشر کوچکترین مطلبی بر علیه اسرائیل در بستر فضای مجازی به سرعت جلوگیری می کنند.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش بود به واسطه داعش بر سوریه، عراق و لبنان مسلط شود و در نتیجه جبهه مقاومت را بشکند و اسرائیل را در منطقه تقویت کند، در نهایت به هدف اصلی خود یعنی تسلط نظامی بر ایران دست یابد اما با رشادت های شهدای بزرگوار همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، زینبیون و فاطمیون دشمن در این منطقه به مقاصد شوم خود دست نیافت.

این مسئول با تبیین شرایط نابسامان کشور در قبل از پیروزی انقلاب و تسلط غرب و عدم استقلال کشور در دوران پهلوی و قبل از آن، اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، معمولا افرادی که به روی کار می‌آمدند افرادی بی‌لیاقت، وابسته به اجانب و به دنبال قدرت طلبی و ثروت اندوزی بودند و به دلیل همین بی کفایتی ها، با امضای معاهده های ننگینی همچون ترکمانچای بسیاری از اراضی ایران از خاک کشور جدا و به کشورهای دیگر واگذار شد.

رئیس مؤسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث با اشاره به اهمیت موضوع اتحاد بین شیعیان و اهل سنت در کشور تاکید کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر و تیزبینی حضرت امام خمینی (ره) و در ادامه با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری موضوع اتحاد بین شیعه و سنی از راهبردهای اصلی اجتماعی و سیاسی نظام بوده تا همه مسلمانان در ایران به دور از اختلافات و با بهره گیری از منابع کشور در مسیر رشد و تعالی قرار گیرند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) ادامه داد: در همین راستا پیشرفت های زیادی در مناطق سنی نشین کشور تحقق پیدا کرد و این عزیزان در دوره های مختلف، شهیدان زیادی دادند و همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند.

قاضی عسکر یادآور شد: به برکت اسلام و رهبری امام خمینی(ره) این انقلاب به دست آمد و این پیروزی بدون هیچ امکاناتی، فقط با اتکا به قدرت الهی و رهبری حضرت امام و حضور مردم به نتیجه رسید.

وی افزود: جوانان ما امروز باید با نگاهی جامع و دقیق شرایط کشور را با گذشته مقایسه کنند؛ شاهان گذشته در اوج ذلت و مال اندوزی وابسته به اجانب بودند و تمام سرمایه های کشور را در اختیار بیگانگان قرار می دادند اما امروز به چنان اقتداری رسیده ایم که نخست وزیر ژاپن هنگامی که حامل پیامی از طرف رئیس جمهور آمریکا برای رهبر معظم انقلاب بود، رهبری در اوج عظمت و قدرت و عزت پیام ترامپ را شایسته پذیرفتن ندانسته، آن را نپذیرفتند و دست رد به سینه ابر قدرت امروز دنیا زدند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به رونمایی از موشک مافوق صوت در روزهای گذشته توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سبب تحیر دنیا شد، گفت: امروز کشور ما در بسیاری از صنایع به خودکفایی رسیده که پالایشگاه ها، نیروگاه های برق، کشتی های قاره پیما، پهپادهای پیشرفته و هواپیمای نظامی نمونه هایی از دستاوردهای کشور با اتکا به دانش و توانایی متخصصان داخلی و علوم دانش بنیان است.

منبع/پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار