فرماندار ویژه ورامین گفت: عملیات ساخت گرمخانه در سطح شهرستان ورامین آغاز شده است و در چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد، در عین حال مرکز شلتر برای اسکان موقت به‌طور گرمخانه تا تکمیل این پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 14 November 2022

به گزارش تابناک تهران، مجید درویشی فرماندار ورامین ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورامین، اظهار کرد: ساماندهی دکه های مطبوعاتی با پیگیری زیاد به طور صد در صد انجام شد و و پس از این نباید دکه ها در کنار مراکز آموزشی باشد.

وی در ادامه گفت: تدابیر خوبی برای جمع آوری معتادین متجاهر در آستانه فصل سرما انجام گرفته است و ظرفیت خوبی برای جمع آوری و ساماندهی این افراد را داریم.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به شروع عملیات ساخت گرمخانه در سطح شهرستان ورامین افزود: عملیات ساخت گرمخانه در سطح شهرستان ورامین آغاز شده است و در چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد، در عین حال مرکز شلتر برای اسکان موقت به‌طور گرمخانه تا تکمیل این پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درویشی در پایان خاطرنشان کرد: باید با تلاش همه دستگاه بویژه گروه‌های مردمی و رسانه ها نسبت به آگاهی بخشی و پیشگیری از اعتیاد اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار