شهردار منطقه ۲۰ از تکمیل عملیات بهسازی بلوار سلمان فارسی در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 14 November 2022

به گزارش تابناک تهران، سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ تهران اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی به شهروندان و زائران، عملیات احداث رفیوژ میانی در خیابان سلمان فارسی حدفاصل بزرگراه شهید آوینی(شرق) تا پل شهید آوینی(غرب) اجرا شد.

‌وی گفت: بهسازی خیابان سلمان فارسی با احداث رفیوژ میانی به طول ۲ هزار متر با همکاری عوامل معاونت فنی و عمران و حمل و نقل و ترافیک منطقه تکمیل شد.

شهردار منطقه ۲۰ با بیان اینکه احداث رفیوژ میانی در راستای ایمنی و تسهیل تردد عابرین پیاده و زیبایی منظر عمومی انجام شده است، عنوان کرد: در راستای بهسازی این معبر احداث جدول به طول ۴ هزار متر، عملیات روکش آسفالت به میزان ۷۷۰ تن و احداث چند معبر پیاده راه انجام شد.

ناظم رضوی افزود: آشکارسازی و ایمن سازی گذرهای عابرپیاده با اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول، اصلاح هندسی دوربرگردان محدوده تقاطع خروجی سلمان فارسی به بزرگراه شهید آوینی انجام شده است و در راستای ارتقاء ایمنی این معبر احداث جان پناه به طول ۱۰ متر در دو سوی گذرهای عابرپیاده اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای احداث فضای سبز شهری و زیباسازی بلوار سلمان فارسی، از سوی عوامل خدمات شهری بیش از ۱۸ هزار درختچه شامل گونه های یاس هلندی، نسترن، بربریس و سرو شیراز در رفیوژ میانی این بلوار کاشته شد.

شهردار منطقه ۲۰ بیان کرد: به منظور تامین روشنایی این معبر و رفاه حال شهروندان، نصب  ۳۲ عدد پایه چراغ روشنایی دکوراتیو به ارتفاع ۷ و نیم متر و پروژکتور ۱۰۰ وات LED کم مصرف و مزین به القاب حضرت عبدالعظیم(ع) انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار