مهدی رضایی‌مهر با اکثریت آرای شورای اسلامی شهر به‌عنوان شهردار منتخب شهر دماوند انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 13 November 2022

به گزارش تابناک تهران، وحید رضایی، رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: با توجه به اینکه گزینه قبلی جهت تصدی شهرداری دماوند تایید نشد و هیات امنای محلات شهر دماوند خواستار مهلت دیگر برای پیگیری رفع مشکلات تایید صلاحیت بودند، به‌مدت یک ماه دیگر صبر کردیم، اما تا این لحظه هیچ اتفاقی نیافتاده است.
وی افزود: برهمین اساس شورای اسلامی شهر دماوند تصمیم گرفت که مجددا از گزینه‌های داخل برای تصدی شهرداری دماوند دعوت کند؛ بجز دکتر “مهدی رضایی‌مهر” که از قبل جزو گزینه‌های برای تصدی شهرداری دماوند مدنظر بود،مجتبی بوربور و حمیدرضا میرزاعلی نیز برای مصاحبه معرفی و دعوت شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: این دو نفر جدید از سوابق خوبی برخوردار بودند؛ “مجتبی بوربور” کارمند نهاد ریاست جمهوری و فرمانداری آرادان و گرمسار را برعهده داشته است؛ همچنین “حمیدرضا میرزاعلی” نیز معاونت فنی شهرسازی منطقه ۲۱ تهران است.

رضایی عنوان کرد: این سه گزینه جهت تصدی شهرداری دماوند نشستی با شورای شهر داشتند و در نهایت پس از نتیجه‌گیری کلی دکتر “مهدی رضایی‌مهر” باتوجه به سوابق کاری بیشترین رای را کسب کرد.

وی با اشاره به سوابق کاری گزینه جدید جهت تصدی شهرداری دماوند، تصریح کرد: دکتر “مهدی رضایی‌مهر” با توجه به سمت فعلی در قسمت معاونت فرمانداری شهرستان دماوند، قبل از آن در شورای شهر دبیر شهرسازی شهر تهران بوده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار