فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری سارقی با بیش از ۱۵۵ فقره سرقت در محدوده شهرری، دولت‌آباد و سیزده آبان خبر داد و گفت: مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 09 November 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه در این باره گفت: ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری در اقدامی منسجم یک سارق سریالی را سوار بر موتورسیکلتی مسروقه، شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم جهت تحقیقات تخصصی به ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری سپرده می شود و در بازجویی متهم به پنج فقره سرقت موتورسیکلت و ۱۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف می کند.

جلیلیان ادامه داد: با اقدامات فنی پلیس، مالخر اموال مسروقه نیز در مخفیگاهش در محدوده خزانه دستگیر و در بازرسی از محل ۱۸ قلم اموال مسروقه کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده متهمان در اختیار مراجع قضایی قرار می گیرند.

دستگیری سارق تابلوهای راهنمای معابر در قلعه نو

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق تابلوهای راهنمای معابر محدوده قلعه نو حین سرقت با اقرار به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

جلیلیان در این باره توضیح داد: در پی وقوع چند فقره سرقت تابلوهای راهنمای معابر در محدوده قلعه نو، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام در دستور کار کلانتری این محل قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، در ساعت نیمه شب گذشته ماموران تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی در جاده ورامین ورودی روستای گل تپه کبیر ۲ نفر را در حال قطعه قطعه کردن تابلوی ورودی روستا مشاهده که سریعا وارد عمل شده و یکی از سارقان را دستگیری و متهم دیگر با توجه به تاریکی هوا متواری و از دید ماموران پنهان شد.

این مسئول افزود: در محل یک دستگاه خودروی وانت متعلق به سارقان وجود داشت که در بازرسی از آن خودرو، قطعات بریده شده تابلو به همراه ابزار سرقت کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه جهت بررسی بیشتر به کلانتری محل انتقال یافت.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: در تحقیقات انجام شده، متهم حرفه ای که با وجود مستندات و مدارک لازم در پرونده چاره ای بجز اقرار نداشت به ۱۰ فقره سرقت به این شگرد اعتراف کرد و ماموران پس از هماهنگی های لازم و بازرسی از مخفیگاه متهم، اموال مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرقت و نبود تابلوهای راهنمای معابر و هشدار دهنده، باعث سردرگمی شهروندان و همچنین افزایش وقوع حوادث رانندگی می شود، رانندگان عبوری در محورهای برون شهری می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا اولین مقر انتظامی پلیس اطلاع دهند.

سارق سریالی موتورسیکلت‌های محدوده شهرری دستگیر شد

در خبری دیگر سرهنگ محمد واحدزاده رئیس کلانتری ۱۳۱شهرری اعلام کرد: سارق حرفه ای و سابقه دار موتورسیکلت‌های محدوده شهرری شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار