پروژه گازرسانی به سه روستای بخش مرکزی دماوند مورد بهره‌برداری قرار گرفت و هفت روستای دیگر این بخش تا پایان آذرماه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ 27 October 2022

به گزارش تابناک تهران،  پروژه گازرسانی به روستاهای وردانه، دوآب و کهنک از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند عصر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ابراهیم خلیلی سرپرست مدیریت مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان تهران در این زمینه اظهار کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای وردانه، دوآب و کهنک بخش مرکزی دماوند به طول شبکه‌گذاری ۳۰ کیلومتر، طول خط تغزیه ۱۵ کیلومتر و با نصب ۳۵۰ علمک و یک ایستگاه T.B.S با اعتباری بالغ‌ بر ۲۵ میلیارد تومان با پیگیری‌های نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه گازرسانی از سال ۱۳۹۸ آغاز شده است، افزود: با تلاش همکاران ما در شرکت گاز استان تهران، تعداد هفت روستای باقی مانده شهرستان دماوند شامل بولان، تنگه و پنج روستای منطقه دلیچایی تا آخر آذرماه به شبکه گاز متصل می‌شوند.

سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی دماوند، یکی از مطالبات به حق اهالی این روستاها بود که با پیگیری‌های انجام شده، امروز مشعل گاز سه روستا روشن شد و مابقی طبق وعده شرکت گاز استان تهران تا قبل از آغاز فصل سرما به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: بنابر اظهارات کارشناسان شرکت گاز، گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی دماوند از پروژه‌های سختی بوده که با عنایت خداوند متعال امروز به نتیجه رسیده است و امیدواریم علاوه بر خدمت‌رسانی در بخش گازرسانی در سایر بخش‌ها نیز اهالی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در امکانات متعدد بخش‌های مختلف برخوردار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار