سازمان بهزیستی استان تهران برای احیای دوباره اشتغال افرادی که در سیلاب منطقه حبله رود فیروزکوه شغل خود را از دست داده اندتسهیلات پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 19 October 2022

به گزارش تابناک تهران،مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: مجموعا ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در این بخش اختصاص یافته است که به هر متقاضی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد پایین پرداخت می‌شود.

 

پرداخت تسهیلات اشتغال به سیل زدگان فیروزکوه


سمانه زمانی گرمسیری در حاشیه سفر یکروزه خود به فیروزکوه افزود: همچنین مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تعمیر واحد‌های مسکونی خسارت دیده به مردم روستای مزداران این شهرستان اختصاص یافته است.


وی گفت: اداره بهزیستی فیروزکوه با تشکیل پرونده و بررسی مستنداتی که فرمانداری شهرستان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد افراد را برای دریافت تسهیلات به استان معرفی می‌کند.


مدیر کل بهزیستی استان تهران افزود: بهزیستی استان برای ایجاد اشتغال و جذب نیروی کار معلول و کم توان در واحد‌های صنعتی شهرستان هم تسهیلات ویژه به کارفرمایان پرداخت می‌کند.


زمانی افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات، در پرداخت سهم حق بیمه کارکنان معلول و کم توان استخدامی هم بهزیستی یاری گر کارفرمایان واحد صنعتی شهرستان خواهد بود.

منبع/ خبرگزاری صدا و سیما شمالشرق استان تهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار