رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه دشمنی استکبار علیه نظام اسلامی پایان ندارد، گفت: بصیرت و حمایت مردم از نظام و ولایت فقیه توطئه ها را خنثی می کند.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ 05 October 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم مدافع امنیت و شهید طلبه شهید «مهدی زاهدلویی» که در ورامین برگزار شد اظهار داشت: در این فتنه آمریکایی، صهیونیستی تعدادی از عزیزان نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و طلبه شهید «مهدی زاهدلویی» ناجوانمردانه به دست ایادی استکبار جهانی به شهادت رسیدند که شهادت مظلومانه آنان رسواگر جریان نفاق و فتنه شد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: وظیفه ماست ضمن اعلام همدردی با این مدافعان امنیت یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داریم و امروز مردم خاستگاه قیام ۱۵ خرداد، ورامین قهرمان با حضور خود نشان دادند پای کار این نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستند؛ بنده به عنوان یک طلبه از شما مردم عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران یادآور شد: فتنه گران بدانند که خون‌های مطهر این شهیدان گریبان آنها را خواهد گرفت و توطئه‌هایشان را خنثی خواهد کرد.

محمودی اظهار داشت: دشمنی و بدخواهی استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پایانی ندارد و این بصیرت و شناخت مردم و پشتیبانی آنان از نظام و ولایت فقیه است که می‌تواند تمامی این توطئه‌ها را خنثی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار