فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در این شهرستان اکنون هیچ دغدغه ای در خصوص اغتشاشات و آشوب ها نیست و اجازه ورود مجدد به آشوب طلبان نخواهیم داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 01 October 2022

به گزارش تابناک تهران، حمید زمانی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در طراحی جدید توطئه ای که به تازگی کشور با آن درگیر است برخی فکر می کردند که امنیت شهرری را می توانند مخدوش و متلاطم کنند.

وی یادآورشد: افرادی که از خارج شهرستان آمده بودند، بنا را بر این داشتند کارهایی انجام دهند که تنها در یک شب و آن هم در یک مکان محدود موفق به ایجاد اختلالاتی شدند.

زمانی اظهار داشت: این افراد به خیال خام فکر می کردند می توانند بدنه اجتماعی شهرری را با خود همراه کنند که به هیچ عنوان موفق نشدند و در همان ساعات اولیه کنترل اوضاع به دست آمد و حتی کسبه و واحدهای صنفی نیز مغازه های خود را تعطیل نکردند.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با متانت و با هوشمندی نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی قضیه با آرامش کامل حل شد و هیچ گونه خسارت مردمی و دولتی وارد نشد و با قدرت با اغتشاشات مقابله کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستگیری های هدفمندی که انجام گرفت، ثابت شد که افراد از ساکنان شهرری نیستند و هدایت شده بودند اگرچه افرادی نیز تحت تاثیر قرار گرفتند.

زمانی ادامه داد: پس از آن شب نیز هیچ تلاطم امنیتی در این شهر نداشته ایم و نخواهیم داشت.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی نه فقط امنیت این شهر را تامین می کنند بلکه آماده هستند که به نیروهای امنیتی دیگر نقاط نیز کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار