شهر ری-معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از فرهنگسرای عطر نرگس که با هدف رسیدگی به امور خانواده و کارآفرینی در باقر شهر شهرستان ری ایجاد شده بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 01 October 2022

به گزارش تابناک تهران، انسیه خزعلی روز شنبه در جریان سفر یک روزه به شهرستان ری, از فرهنگسرای عطر نرگس باقرشهر بازدید و طی دیدار با سالمندان حاضر در این فرهنگسرا به این عزیزان به رسم مهربانی گل تقدیم کرد.

حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در جریان این بازدید گفت: این شهرستان به خاطر برخورداری از پشتوانه وزین فرهنگی و مذهبی، تربیت شدگانی دارد که ساختار خانواده متاثر از این فضاست و وضعیت خوبی دارد.

وی افزود: مسائل حاشیه ای که داریم به خاطر تغییر الگوی جمعیتی بوده و طرفدار پیدا کرده ولی با آن وضعیت سنتی که دارد نگرانی چندانی نداریم.

زمانی اظهار داشت: باقرشهر وقتی از شهرری جدا شد در قضیه ایجاد امکانات برای خانواده ها و آموزشی وضعیت خوبی داشت امروز حتی پیشرفت این شهر از خودشهرری نیز بیشتر است.

حسین قضاتلو شهردار باقر شهر نیز در جریان این بازدید گفت: شهرداری باقرشهر از سال ۷۵ جدای از منطقه ۲۰ تشکیل شد و ۵ دوره شورا داشته است.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز بهمن ماه سال گذشته بازگشایی و مخروبه ای بود که باز آفرینی و با عنوان بانوان و خانواده و کارآفرینی فعال شد.

قضاتلو ادامه داد: طرح غربالگری به مناسبت روز سالمند و با حضور فاطمیون انجام می شود.در تلاشیم هر نیازی که هست برای خانواده ها رقم بزنیم و کنار آن فضایی برای کارآفرینی و آموزش داشته باشیم.

قضاتلو افزود: سوله ازدواج آسان هم آماده بهره برداری است اما نیاز به ۳ میلیارد تومان برای تجهیز دارد.

به گفته شهردار باقر شهر طبق سرشماری سال ۹۵ جمعیت این شهربه ۶۵ هزار نفر رسید اما اکنون با حضور اتباع و رشد جمعیت به ۹۰ هزار نفر می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار