مراسم جشن غنچه ها برای نونهالان پیش‌دبستانی، در مدارس استان تهران و به طور پایلوت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در رودهن برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 21 September 2022

به گزارش تابناک تهران، مراسم غنچه های نونهالان پیش‌دبستانی همزمان با مدارس استان تهران، ظهر امروز به طور پایلوت در بخش رودهن شهرستان دماوند با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی دیگر از مسؤولان برگزار شد.

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در شهرستان دماوند و بخش رودهن، مراسم آغاز سال تحصیلی را برای غنچه‌های دانش‌آموز برگزار کردیم.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان امروز مقطع پیش از دبستان و کودکستان را آغاز می‌کنند و روزهای آینده نیز مراسم بقیه دانش‌آموزان در پایه اول و بالاتر برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: در شهرستان‌های استان تهران بیش از یک میلیون دانش‌آموز وجود دارد که از این تعداد، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در پایه اول تحصیل می‌کنند؛ نوآموزانی که در سنین پیش از دبستان هستند، هنوز ثبت‌نامشان به لحاظ زمانی به اتمام نرسیده و به طور معمول ثبت‌نام آنها تا نیمه مهرماه به طول می‌انجامد.

بهرامی گفت: مراسم امروز به صورت نمادین و به نیابت از شهرستان‌های استان تهران در شهرستان دماوند و بخش رودهن برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار