مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به حضور ۸۳ هزار دانش‌آموز ملاردی در سال تحصیلی جدید، گفت: در حال حاضر ۶۶ کلاس درس در سطح شهرستان در حال ساخت بوده که در مهرماه نیز ۲۱ کلاس درس در قالب ۲ مدرسه خیرساز به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹ 21 September 2022

سعید تیموری‌راد مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد با اشاره به اجرای پروژه مهر اظهار‌ کرد: آماده سازی مدارس با جذب همکاری و مشارک‌‌های مردمی و بهره‌مندی از عزم ملی امکان پذیر است و سعی شد تا پس از ۲ سال آموزش مجازی و از راه دور، شور و نشاط در سال تحصیلی جدید حاکم باشد.

وی افزود: در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، ۸۳ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف و در ۳۹۰ شیفت در سطح شهرستان مشغول تحصیل خواهند بود که حدود ۲ هزار دانش‌آموز نسبت به سال تحصیلی قبل افزایش داشتیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان‌ کرد: میانگین تراکم دانش‌آموزی در کلاس شهرستان ملارد ۳۴ نفر بوده اما به دلیل داشتن مدارس روستایی و شهری تراکم در مناطق پرجمعیت بالای ۳۸ نفر است.

تیموری‌راد با اشاره به موضوع لباس فرم مدارس، گفت: سعی شد با خیاطانی قرارداد بسته شود که نازلترین قیمت با کیفیت مناسب ارائه می کنند و به تشخیص مدیر آموزشگاه اگر دانش‌آموزی از لحاظ مالی مشکل داشت به صورت نیم بها و در موارد ضروری حتی رایگان لباس فرم داده خواهد شد.

وی با اشاره با اینکه دانش‌آموزان اتباع همچنان در حال ثبت نام هستند، ادامه داد: ۳۵۰۰ فرهنگی در این سال تحصیلی به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مشغول هستند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد با اشاره به اینکه ۱۱ کد مدرسه جدید با ۵۴ کلاس درس، امسال راه‌اندازی شده است، خاطرنشان‌ کرد: این کلاس‌های درس حدود ۲ هزار دانش‌آموز را تحت پوشش قرار می دهد که در مهر ماه نیز دو مدرسه خیرساز با ۲۱ کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد.

تیموری‌راد تصریح‌ کرد: در حال حاضر ۶۶ کلاس درس در قالب ۶ آموزشگاه در حال ساخت داریم و ۴۶ کلاس درس در قالب ۴ آموزشگاه و ۲ طرح توسعه خشت گذاری و آماده اجرای پروژه شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار