بخشدار بخش شریف‌آباد پاکدشت گفت: بیمارستان زعیم به دلیل واقع شدن در حاشیه بزرگراه امام رضا(ع)، علاوه بر این که خدمات ویژه به ساکنان شهرستان پاکدشت ارائه می‌نماید، در خدمت‌رسانی به مسافران عبوری از این محور مهم مواصلاتی نیز نقش مهی ایفا می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 15 September 2022

به گزارش تابناک تهران، علی اصغر مونسان روز پنجشنبه در دیدار با دکتر سالاری رئیس جدید بیمارستان زعیم پاکدشت گفت:  قرار گرفتن بیمارستان زعیم در حاشیه محور امام رضا(ع) و شهرک‌های صنعتی باعث شده تا مراجعه بیماران ناشی از حوادث به آن نسبت به سایر مراکز درمانی بسیار بیشتر باشد که این امر لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان به این مرکز مهم و رفع نیازهای آن را ایجاب می‌کند.

وی افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا، کادر درمان بیمارستان زعیم همچون سایر مناطق کشور، با تلاش و همت بسیار، علاوه بر خدمات روزانه به مراجعین، در حوزه مقابله با کرونا نیز تلاش‌ارزنده‌ای صرف کرده و وضعیت مناسب امروز کشور، علاوه بر تلاش دولتمردان در تأمین واکسن مورد نیاز مردم، نتیجه ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان است.

مونسان بر ضرورت ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی و تلاش بیشتر برای دستیابی به اهداف توسعه سلامت در شهرستان و بخش شریف آباد تأکید و افزود: برای رسیدن به این اهداف از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده خواهیم کرد و همواره خود را در کنار کادر درمان به ویژه کارکنان و پرسنل بیمارستان زعیم می‌دانیم.

بیمارستان زعیم نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم پاکدشت و مسافران عبوری ایفا می‌کند


بخشدار شریف‌آباد پاکدشت با اشاره به بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان زعیم در هفته گذشته اظهار داشت: این بیمارستان از امکاناتی نظیر سی‌تی‌اسکن بی بهره است که قطعا حضور وزیر بهداشت و قول مساعد وی برای تأمین این دستگاه، بخش مهمی از نیاز منطقه را برطرف می‌کند.

وی با اشاره به طرح در دست احداث بیمارستان جدید زعیم نیز گفت: در کنار تلاش دولتمردان در تأمین منابع مورد نیاز، ضروری است تا از ظرفیت خیرین حوزه سلامت نیز استفاده کرده و زمینه تکمیل این طرح مهم را فراهم کرد.

شهرستان پاکدشت از دو بیمارستان زعیم و شهدای پاکدشت برخوردار است.
بیمارستان زعیم پاکدشت با قدمتی ۵۰ ساله و با ۱۲۲ تخت در خروجی استان تهران و حاشیه جاده ترانزیت امام رضا(ع) واقع شده و روزانه پذیرای ۳۰۰ مراجعه کننده است.
پیش از این دکتر محمدرضا عسگری ریاست بیمارستان زعیم را بر عهده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار