فرماندار شهرستان دماوند به تشکیل تیم های بازرسی جهت کنترل و رفع نواقص احتمالی مدارس و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: تمهیدات لازم جهت بازگشایی مدارس در شهرستان صورت گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ 15 September 2022

به گزارش تابناک تهران، رضا طاهرخانی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به هم زمانی شروع سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس، گفت: با توجه به مقارن بودن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس باید برنامه ریزی های لازم جهت اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با موضوع دفاع مقدس در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا از ظرفیت جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا در جهت روایتگری خاطرات دوران مقدس و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده شود.

طاهر خانی با اشاره به آماده سازی مدارس شهرستان دماوند افزود: پس از گذشت دوسال از تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا رسما از اول مهر ماه سال تحصیلی آغاز خواهد شد و در این خصوص تمهیدات لازم جهت بازگشایی مدارس در شهرستان انجام شده است.

وی گفت: از اولیای محترم دانش آموزان درخواست داریم با اطمینان خاطر و بدون هیچ گونه دغدغه ای فرزندان خود را جهت شرکت در کلاسهای درسی تشویق کنند چرا که محیط مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان از همه لحاظ آماده و مهیا می باشد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: تیم های بازرسی جهت کنترل و رفع نواقص احتمالی و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس تشکیل خواهد شد تا ضمن نظارت مستمر از آنها نسبت به روفع مشکلات احتمالی اقدام کنند و در این زمینه از ظرفیت شهرداری ها و دهیاری ها استفاده خواهد شد.

طاهرخانی در پایان گفت: انتظار ما از مدیریت اموزش و پروش شهرستان این است که با برنامه ریزی صحیح و کارشناسی نسبت به تعدیل کلاسهای پرجمعیت در برخی مدارس شهرستان اقدامان لازم را انجام دهد تا همه دانش آنمزان از محیط کیفی درس یکسان برخوردار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار