فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از سه هزار تن مواد اولیه پتروشیمی در انباری در محدوده این شهرستان خبرداد و گفت: ارزش این اموال یکهزار و ۲۰۰ میلیاد ریال گزارش شده و با دستور قضایی انبار پلمب شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 15 September 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان از کشف بیش از سه هزار تن مواد اولیه پتروشیمی خبر داد و در این خصوص اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و جمع آوری مواد اولیه پتروشیمی وارداتی در یک انبار کالا در حوالی کهریزک، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری کهریزک قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که کالاها وارداتی بوده و خارج از شبکه توزیع در این مکان دپو و جمع آوری شده اند که نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور بازرسی از آنجا و دستگیری متهم اخذ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هویت مالک انبار مورد شناسایی قرار گرفت گفت: به همراه نماینده اتاق اصناف محل مورد نظر بازدید و در بازرسی صورت گرفته 3 هزار و 100 تن مواد اولیه پتروشیمی وارداتی کشف شد.

وی با بیان اینکه با دستور قضائی انبار پلمب و مالک انباری برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 1200 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار