با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می گردد می توان قیمت نهایی برای طراحی سایت اینترنتی اعلام نمود. قیمت طراحی سایت برای پروژه های مختلف متفاوت است .
کد خبر: ۱۰۶۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ 14 September 2022

طراح وبسایت به واحد فروش امکاناتی که برای یک وب سایت مورد نیاز لازم است اعلام می دارد و به این صورت بعد از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک وب سایت هزینه نهایی به کارفرما اعلام می دارد. شما می توانید قبل از سفارش نمونه کار طراحی سایت مجموعه را مشاهده نمایید. طراحی سایت دات نت نمونه از این کار ها می باشد.

قیمت طراحی سایت اینترنتی در تهران

تاثیر طراحی سایت اینترنتی بر روی کسب و کار

گسترش اینترنت و افزایش تعداد کاربران در دنیای امروز زمینه لازم برای وارد شدن کسب و کار ها به دنیای اینترنت با رقابت شدیدی همراه است. برای هر کسب و کاری نیاز هست که وبسایتی با طراحی سایت اختصاصی خود ایجاد نمایید. با برخورداری از وبسایت، شما می توانید با رقبای خود به رقابت بپردازید و برند خود را معرفی نمایید.فرقی ندارد شما در چه زمینه ای فعالیت دارید و اقدام به فروش محصولات خود نموده اید یا خدمات خاصی ارائه می دهید. فضای اینترنت هیمشه برای شما مشتریان جدید می آورد.در پروسه طراحی سایت اینترنتی ، نیاز کاربران شناخته شده و طراحی ای مناسب با آن برای شما انجام خواهد شد. با این کار وقتی کاربران به دنبال نیاز خود در اینترنت می گردند، سایت شما را در نتایج مشاهده خواهند کرد و به راحتی مشتری شما می شوند.

نمونه کار طراحی سایت

در سال های اخیر در کنار رواج روز افزون خرید اینترنتی ، شاهد رشد و تنوع در فروشگاه‌های اینترنتی راه اندازی شده می باشید. بنابراین تیم طراحی و توسعه سایت سی ام اس تهران در خصوص خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی نمونه کار طراحی سایت  را با ویژگی های خاصی از جمله رعایت اصول طراحی UI و UX، کاربرپسند بودن و قابلیت توسعه سایت فروشگاهی پیاده سازی می کند. رعایت اصول بهینه ‌سازی و سئو سایت، واکنش‌گرا بودن Responsive، سرعت بالای بارگذاری صفحات و صفحات لندینگ مناسب از فاکتورهای پراهمیت یک سایت فروشگاهی است که برای دسته‌بندی‌های اصلی فروشگاه طراحی می شود. استفاد از این المان ها باعث حس اطمینان کاربر و شروع خرید اینترنتی می گردد.

سابقه کاری و نمونه کار

جهت انتخاب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای می بایست به سابقه فعالیت و رزومه کاری آن شرکت توجه نمایید.روزمه کاری شرکت طراحی وب می بایست در تمام زمینه های تجاری خدمات رسانی داشته باشد و نمونه کار های حرفه ای به شما نشان دهد. در واقع یک شرکت طراحی وب سایت باید طرح ذهنی شما رو با مشاوره قوی تر قبل از اجرای کار درست تداعی نماید.این مجموعه نیازمند کار با یک تیم تخصصی است که مرکز سی ام اس تهران از این ویژگی برخوردار اسست.

قیمت طراحی سایت اینترنتی در تهران

طراحی سایت دات نت چیست ؟

سایت دات نت به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا کاربرد دارد که به صاحبان وبسایت‌ها امکانات فوق‌العاده‌ای می بخشد. شاید کمی شک در انتخاب دی ‌ان ‌ان میان دیگر CMS برایتان ایجاد شود. با وجود آنکه این انتخاب بستگی به هدف شما در وبسایتتان دارد. بی تردید کیفیت وب‌سایت‌ها می ‌تواند به شکل قابل ملاحظه‌ای در فروش تجارت‌های مبتنی بر اینترنت، به خصوص آن دسته از تجارت‌هایی که به تازگی قصد نفوذ در بازار را دارند، تأثیر به سزایی بگذارد.

کاربرد و مزایای دات نت

به طور کلی دات نت یک مدل پیاده سازی نرم افزار است که در آن قابلیت  تولید و توسعه نرم افزار به شکل مستقل از پلات فرم و نوع دستگاه امکان پذیر می باشد. به طور کلی دات نت لايه‌ اي ميان سيستم‌ عامل و زبان برنامه‌نويسي را شامل می شود. Framework. یک زبان برنامه نویسی نمی باشد، بلکه چارچوبی هست که چندین زبان برنامه نویسی از جمله VB.NET، C#  و... را پشتیبانی می کند. تسهیل در پیاده سازی نرم افزارهای وب  هدف اصلی از ایجاد دات نت می باشد. مجموعه مایکروسافت این برنامه را طراحی نموده است.

دات نت نیوک یا وردپرس؟

هر دو پلتفرم برای ساخت و مدیریت سایت بسیار عالی عمل می نماید. وجوه اشتراک زیادی در این میان با یکدیگر دارند که مهم‌ترین آن ها رایگان بودن آن می باشد .به طور کلی با توجه به نظرسنجی‌های مختلف و تجربه مدیران وب سایت، سیستم مدیریت محتوای DNN بسیار کاربردی‌تر از WordPress است که راه اندازی و کار کردن با آن نیز به مراتب ساده‌تر خواهد بود. به طور کلی پلتفرم وردپرس برای وب سایت‌های شخصی و کوچک ‌تر و حتی برای ایجاد وبلاگ مناسب می باشد. اگر چه که پلتفرم دات نت نیوک برای راه اندازی وب سایت ‌های بزرگ‌تر و تخصصی همچون وب سایت فروشگاهی بسیار کاربردی می باشد. در حالی که سرعت و امنیت هر دو سیستم بالا بوده و به شکل رایگان در دسترس قرار می گیرد. بنابراین جهت انتخاب میان دات نت نیوک و وردپرس می بایست به هدف و رویکرد وب سایت خود توجه داشته باشید.

قیمت طراحی سایت اینترنتی در تهران

در این مقاله سعی بر آن داشتیم که اطلاعات جامعی را در رابطه با طراحی سایت اینترنتی و طراحی سایت دات نت و... در اختیار شما قرار دهیم .در صورتی که می خواهید برای سفارش سایت اختصاصی اقدام کنید می بایست موارد متعددی را تحت بررسی قرار دهید. همچنین به موارد متعددی همچون گرافیک سایت، سرعت سایت و منو طراحی شده در سایت توجه نمایید.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران با نشانی cms-iran.com ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت می باشد. این شرکت همواره در تلاش است تا کسب و کار شما به خوبی در بستر اینترنتی بدرخشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار