فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: پلیس با تمام توان امنیت شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم جاماندگان اربعین حسینی در شرق تهران را تأمین کرده و خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی را اولویت خود می‌داند.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ 12 September 2022

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی که با حضور مسئولان شهرستان‌های هفتگانه تحت پوشش فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که در ستاد فرماندهی شرق برگزار شد اظهار داشت: امروز خدمت رسانی به زوار و عزاداران امام حسین(ع) اولویت اصلی نیروی انتظامی است و این امر مهم در شرق استان تهران با به خدمت گرفتن تمامی امکانات محقق می‌شود.

وی افزود: طی روزهای اخیر و با مشخص شدن مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان‌های شرق استان تهران، تمهیدات لازم برای حضور عوامل انتظامی، پلیس راه، پلیس راهنمایی و رانندگان و سایر عوامل انتظامی در مسیرهای پیش‌بینی شده تدارک دیده شده و در روز اربعین حسینی، نیروهای پلیس در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: به منظور هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی(ع) ماموران انتظامی، ماموران پلیس راه و پلیس راهور در تمامی نقاط و مسیرهای پیاده روی عزاداران حضور یافته و تا پایان این مراسم در صحنه حاضر خواهند بود.

وی گفت: مسئولان برگزار کننده این مراسم بزرگ معنوی پیش از فرارسیدن اربعین حسینی، چالش‌ها و کمبودهای موجود در برنامه‌های سال گذشته را احصا کرده و با رفع آن، شرایط مناسبی را برای حضور مردم فراهم کرده و خدمات بهترین را نسبت به قبل به آنان ارائه کنند.

عزیزی تصریح کرد: از سازمان‌ها و ارگان‌های خدماتی و امدادی نیز درخواست می‌شود تا با تدارکات کامل و آمادگی لازم، در مسیرهای پیاده روی عزاداران حضور یافته و وظایف محوله را به بهترین نحو به مردم ارائه کنند.

وی با اشاره به لزوم همکاری متقابل مردم با نیروی انتظامی و عوامل اجرایی برگزار کننده مراسم جاماندگان اربعین حسینی گفت: از عزاداران حسینی درخواست می‌شود تا ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، به توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی نیز توجه داشته و خانواده هایی که با فرزندان خردسال خود در این مراسم شرکت می‌کنند، مراقبت لازم را از فرزندان خود به عمل آورند.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: کاربران سامانه پلیس ۱۱۰ نیز در روز اربعین حسینی در آماده باش کامل به سر می‌برند و سریعا موارد امدادخواهی شهروندان را پیگیری می‌کنند از این رو از مردم درخواست می‌شود تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک، موضوع را با استفاده از شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت ۷ شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار