فرمانده انتظامی شهرستان ری:
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: قاچاقچی ۱۵ قلم عتیقه ۳هزارساله در این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ 12 September 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه اظهار داشت: درپی رصدهای اطلاعاتی و پلیسی مبنی بر حمل عتیقه با یک دستگاه خودرو پراید مشکی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری حرم حضرت عبدالعظیم(ع) قرار گرفت.

وی افزود: روز گذشته عوامل کلانتری در پی گشت زنی های هدفمند خودرو مورد نظر را در محدوده روستای گلحصار مشاهده می کنند که متهم به محض رویت ماموران از صحنه متواری می شود و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار خودرو متوقف و راننده نیز دستگیر شد که در بازدید از خودرو از داخل یک گونی سفید حاوی ۱۵قلم اشیاء عتیقه با قدمت۳هزار سال کشف شد متهم به همراه اقلام مکشوفه برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهر ری گفت: با حضور نمایندگان اداره میراث فرهنگی، قدمت عتیقه های کشف شده تایید و با تکمیل تحقیقات مقدماتی متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

متهم سابقه دار اماکن خصوصی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق تحت تعقیب اماکن خصوصی خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری متهم ۸ فقره سرقت کشف و مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ جلیلیان توضیح داد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی موضوع بصورت ویژه در دستور کار تیم های عملیات کلانتری ۱۷۲حرم حضرت عبدالعظیم(ع) قرار گرفت.

وی افزود: با بازبینی دوربین های مداربسته و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان ، هویت و محل اختفا سارق در محدوده شهرری شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی های لازم متهم تخت تعقیب در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در تحقیقات تخصصی انجام شده متهم به بزه انتسابی معترف و در این خصوص ۸ مال باخته شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

جلیلیان گفت: پس از اخذ شکایت پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار