فرماندار شهرستان فیروزکوه:
فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: هدیه اعتباری ۲۰۰ هزار تومانی دولت در قالب اجرای طرح کمک یارانه در شهرستان تنها تا پایان شهریور مهلت دارد.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 12 September 2022

به گزارش تابناک تهران، محمد حیدری منش روز دو شنبه در حاشیه نشست خبری اجرای طرح کمک یارانه به خبرنگاران گفت: هر یک از شهروندان ساکن در شهرستان بر اساس شماره کد ملی خود می توانند از اعتبار تخصیص داده شده در قالب تخفیف برای ۶ کالای اساسی استفاده کنند.

وی گفت: این طرح توسط وزارت رفاه و در شهرستان با هماهنگی ادارات رفاه، کار و تعاون اجتماعی و صنعت، معدن تجارت و اتاق اصناف در حال اجراست و مرغ، شیر، پنیر، ماکارانی و تخم مرغ و روغن کالاهای اساسی مشمول تخفیف در این طرح هستند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه: مهلت استفاده از هدیه اعتباری دولت تا پایان شهریور است

فرماندار شهرستان فیروز کوه ادامه داد: این اعتبار برای سایر کالاها قابل استفاده نیست، در این کارت ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان تخفیف برای تخم مرغ، ۵۹ هزار ۶۰۰ تومان برای خرید حداقل دو کیلو مرغ و برای خرید روغن ۴۸ هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده است.

حیدری منش ادامه داد: در سطح شهرستان فروشگاه هایی که در آنها کارتخوان برای بهره برداری از این اعتبار لازم است، تعیین شده و شهروندان می توانند اطلاعات مربوط به مغازه ها را از اتاق اصناف و یا اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان دریافت کنند.

وی گفت: شهروندان برای بررسی وضعیت اعتبار می توانند از کد دستوری *۷۸۸*۲۸#استفاده کنند در برخی از موارد گزارش شده که پس از ارسال کد دستوری پیام خطا داده شده که این پیام به دلیل مشکلات شبکه است و ارتباطی با کمبود و یا نبود موجودی  هدیه اعتباری ندارد.

فرماندار شهرستان فیروز کوه ادامه داد: این طرح ارتباطی با یارانه نقدی ندارد و هیچ مبلغی از آن کسر نخواهد شد.

حیدری منش ادامه داد: شهروندان مشکلات مربوط به استفاده از هدیه اعتباری را با مراجعه با اداره رفاه، کار و تعاون اجتماعی ، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت برطرف کنند و توصیه می شود که هر چه سریعتر از هدیه اعتباری خود پیش از پایان شهریور استفاده کنند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار