استاندار تهران:
استاندار تهران گفت: به فرمانداران و شهرداران تاکید شده است، تا جلسات را به صورت مستمر برگزار کنند تا تعهد ۶۰۰ هزار واحدی ساخت مسکن در استان تهران طی ۴ سال محقق شود.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴ 11 September 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مسکن استان تهران که با حضور فرمانداران، شهرداران و رؤسای دستگاه‌ها برگزار شد، طی سخنانی گفت: تعهد اجرای مسکن در شهرها به شهرداران سپرده شده و مقرر شده بود، شهرداران اراضی مناسب را به ستاد مسکن استان تهران ارجاع دهند، البته قدری از برنامه زمانبندی عقب هستیم که تسریع این مسئله مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها تعهد کرده بودند، برای ۱۳۰ هزار واحد کارسازی انجام دهند، گفت: در فاز اول ساخت ۵۵ هزار واحد در دستورکار قرار گرفته، زمین‌ها شناسایی شده و فرآیند اجرایی باید تسریع شود، کلید حل مشکل مسکن در استان تهران، زمین است.

استاندار تهران اضافه کرد: به لحاظ اراضی مشکلات مختلفی داشتیم، با این حال در این جلسه برای چند زمین بزرگ به مساحت بیش از سه هزار هکتار در شهرستان‌های دماوند، فیروزکوه، پیشوا، ورامین، قرچک و اسلامشهر تصمیم گیری شد تا فرآیند اجرایی آن پیگیری شود. غرب استان تهران نیز به مسکن نیاز دارد، باید در اسرع وقت، اراضی پیشنهاد شود و با توجه به تمرکز ساخت و سازها در شهرهای جدید در مورد الحاق اراضی به دو شهر پرند و پردیس تصمیم گرفته شده تا به حل مشکلات کمک می‌کند.

وی ادامه داد: برخی موارد بالادستی از جمله سیاست گذاری در حوزه راه و شهرسازی مثل سیاست‌های ثبت نامی نیاز به بازنگری دارد که مقرر شد این مسئله طی جلسه با وزیر راه و شهرسازی مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد،

منصوری گفت: به فرمانداران و شهرداران تاکید شده است، تا جلسات را به صورت مستمر برگزار کنند تا تعهد ۶۰۰ هزار واحدی ساخت مسکن در استان تهران طی ۴ سال محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار