جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران:
جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران گفت: بدهکار میلیارد تومانی با ۶۰ شاکی که از سال ۹۵ تاکنون فراری و تحت تعقیب بود در پردیس دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 11 September 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ شهرام امیریان روز یکشنبه توضیح داد: پس از دریافت گزارش و برگ جلب یک متهم از بدهکاران شهرداری پردیس رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی پردیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: این متهم دارای ۸ پرونده حقوقی با چندین برگ چک بلامحل وبرگشتی از سال ۱۳۹۵تاکنون در خصوص عدم پرداخت خلافی ،عدم پرداخت عوارض،عدم پرداخت هزینه های مربوط به پروانه ساخت چندین پروژه در پردیس و با بیش از ۶۰شاکی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران گفت:تیمی متشکل از کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از اقدامات گسترده پلیسی متهم که حدود ۶سال متواری بوده وبه شهرستانهای پردیس،پاکدشت،آمل ومشهد تردد داشته وبا توجه به آنکه دستگیری وی بسیار سخت ودشوار بوده ضمن رعایت کامل موازین قانونی وهماهنگی قضایی همکاران پلیس آگاهی پردیس به مشهد اعزام که پس از یک هفته بررسی وشناسایی محل اختفای متهم موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ شهرام امیریان افزود: متهم دارای ۶۰ شاکی و بیش از ۲۰۰میلیارد تومان بدهکاری بوده که توسط پلیس پردیس دستگیر شد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل هنجار شکنان و مجرمان ایستاده وهرگز اجازه نمی دهد تا امنیت وآرامش جامعه مختل شود،از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارها وتوصیه های پلیس در رابطه با پیشگیری از هرگونه انفاق،در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار