فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، عوامل انتظامی شهرستان قرچک موفق به کشف یک محموله پوشاک قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال شدند.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ 05 September 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق پایتخت، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کنترل و رصد قاچاقچیان و بر اساس اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالای خارجی و فاقد مدارک گمرکی به صورت غیر قانونی به شهرستان قرچک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته ماموران موفق به شناسایی یک انبار حاوی پوشاک خارجی قاچاق شده و پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این مکان مقادیر زیادی پوشاک خارجی فاقد مدارک قانونی را کشف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در این راستا یک متهم به منظور سیر مراحل قانونی بهمراه پرونده ،تحویل مرجع قضائی شد.
عزیزی تأکید کرد: قاچاق کالا خط قرمز پلیس بوده و عوامل انتظامی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نمی‌دهد.

سارق تابلوهای راهداری در قرچک دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری سارق تابلوهای راهداری در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ یدالله طهماسیان افزود : ماموران کلانتری ۱۳ باقراباد به منظور حفظ و حراست از علائم و تجهیزات ایمنی حریم راه‌ها، درحین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی سارق سابقه داری که در حال سرقت تابلوهای راهداری در یکی از مناطق این شهرستان بود را دستگیر و تعدادی تابلو و علائم راهداری را از متهم کشف کردند .
وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد از مردم خواست تا هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰در میان بگذارند .
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار