حجت الاسلام قاضی عسکر:
تولیت آستان عبدالعظیم حسنی (ع) اعلام کرد: امروز تفاهم نامه ای با شهرداری تهران به امضا می رسانیم تا طی آن با اختیار قرار گذاشتن زمین از سمت ما، شهرداری کار ساخت و ساز در ری انجام دهد.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ 03 September 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر روز شنبه در آئین آغاز ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در مناطق ۲۰، ۲ و ۱۶ در سالن شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: واقعا آدم خجالت می کشد که ۳۰ سال یک محله(نفرآباد) در آن حالت بماند و خوشبختانه مدیریت شهری تهران امروز همکاری خوبی دارند و امیدواریم مشکلات اطراف حرم را حل کنند.

وی افزود: امروز تفاهم نامه ای با شهرداری خواهیم داشت که زمین از ما(حرم)باشد و ساخت با آنها باشد؛ تا مشکلات کم و رهبری خشنود و دل مردم شاد شود.

به گفته قاضی عسکر، مردم ری شایسته این وضعیت نیستند چراکه در تمام عرصه ها پیشگام بودند و امیدوارم به همت شما، شاهد موفقیت های فراوان در ری باشیم.

وی ادامه داد: در قرآن کریم داریم که خداوند از شما خواست که زمین را آباد کنید و از سوی دیگر حضرت علی (ع) در نامه ۵۳ نهج ابلاغه به مالک اشتر دستور می دهد که بیش از آنکه به اخذ خراج و مالیات بپردازی در عمران و آبادی تلاش کن.

تولیت آستان عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: مدیریت های صالح و شایسته سالاری باید طبق نگاه اسلام ایجاد شود تا آبادی و عمران آغاز شود و این فرموده اسلام و قرآن است؛ پس از تحقق جمهوری اسلامی این اتفاق افتاد و جامعه براساس ایمان و تقوا شکل گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار