پاکدشت- وزیر بهداشت گفت: احداث بیمارستان جدید پاکدشت طی ۱۴ سال ۲۵ درصد پیشرفت داشته است.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ 01 September 2022

احداث بیمارستان جدید پاکدشت طی ۱۴ سال ۲۵ درصد پیشرفت داشته است

به گزارش تابناک تهران، بهرام عین اللهی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان «زعیم» پاکدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث بیمارستان «زعیم» نمونه بسیار خوب و بارز همکاری خیران است و به خوبی می‌توانیم این همیاری با دولت را مشاهده کنیم.

عین اللهی با بیان اینکه از ۱۴ سال قبل طرح احداث بیمارستانی جدید در این منطقه آغاز شده است گفت: مشاهده می‌کنیم که احداث بیمارستان جدید در این منطقه فقط ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که مطلوب نیست و تلاش می‌شود تا با تأمین منابع جدید، ظرف دو سال آینده این بیمارستان راه اندازی شود.

احداث بیمارستان جدید پاکدشت طی ۱۴ سال ۲۵ درصد پیشرفت داشته است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به محرومیت‌های درمانی در جنوب تهران بیان داشت: در تلاش هستیم این محرومیت‌ها و نابرابری‌های عدالتی حوزه درمان را برطرف کنیم و همه مردم به طور یکسان و برابر از درمان برخوردار شوند.

وی از تأمین نیروی متخصص به ویژه در حوزه طب اورژانس در بیمارستان پاکدشت خبر داد و عنوان داشت: با توجه به اینکه بیمارستان «زعیم» در حاشیه بزرگراه امام رضا (ع) قرار دارد و مراجعات ناشی از تصادف در مرکز زیاد است از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواسته شده در این خصوص نیروی متخصص تأمین شود.

عین اللهی گفت: وزارت بهداشت صلاحیت حرفه‌ای پرستاران در آزمون را تا ۳۰ درصد افزایش داده تا با علمی کردن روند فعالیت، خدمات مورد نیاز مردم توسط پرستاران در منزل ارائه شود که قطعاً این مهم از مراجعه مکرر افراد به مراکز درمانی و بیمارستانی می‌کاهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار