در این مقاله می خواهیم در مورد دانلود نمونه سوالات آیین نامه و هزینه های گواهینامه رانندگی و در کل قبول شدن در آزمون های گواهینامه صحبت کنیم همراه ما باشید .
کد خبر: ۱۰۲۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ 26 January 2022

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی دارای چه شرایطیست ؟ + دانلود آسان فایل تمرینی !

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی و یا بهتر است بگوییم فایل تمرینی برای آماده شدن و قبولی در امتحان آیین نامه رانندگی دغدقه بسیاری از مخاطبان در زمینه رانندگیست .

در این مقاله می خواهیم در مورد دانلود نمونه سوالات آیین نامه و هزینه های گواهینامه رانندگی و در کل قبول شدن در آزمون های گواهینامه صحبت کنیم .

پس حتما در ادامه با ما همراه باشید ... .

چگونه باید در آموزشگاه رانندگی ثبت نام کنیم ؟

برای اینکه بخواهید رانندگی کنید باید حتما گواهینامه رانندگی داشته باشید برای همین بسیاری از افراد وقتی به سن 18 سالگی می رسند برای گرفتن گواهینامه رانندگی اقدام می کنند در این حالت است که سوالی پیش می آید به این عنوان که چگونه می توان در آموزشگاه رانندگی ثبت نام کرد  ؟

در اینجا می خواهیم به مواردی که در این مسیر برای شما پیش می آید بپردازیم .

در ابتدا باید 18 سالتان شده باشد حتی اگر یک روز از این سن برای شما گذشته باشد در این حالت است که می توانید برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی اقدام کنید .

ابتدا به شما کتاب آیین نامه داده خواهد شد که باید خریداری کنید . سپس باید به پزشک و بانک از طرف آموزشگاه مراجعه کنید در این حال باید به تاییدیه پزشک رسیده باشید .

سپس هزینه کل برای ثبت نام را پرداخت خواهید کرد که در بخش بعدی به کلی توضیح داده ایم . وقتی ثبت نام کردید می رسیم به مراحل گرفتن گواهینامه رانندگی . شما در ابتدا باید چندین جلسه از کلاس های تئوری را پاس کنید و سپس پس از خواندن کتاب آیین نامه رانندگی حتما از نمونه سوالات آیین نامه سایت گواهیران کمک بگیرید و خود را برای امتحان آیین نامه رانندگی آماده کنید .

پس از دادن امتحان آیین نامه رانندگی و قبولی در این آزمون شما باید با مربی رانندگی حدودا 10 جلسه بگذرانید . دراین حالت است که می توانید برای آزمون عملی رانندگی آماده باشید .

در این حالت که شما رانندگی عملی و قوانین رانندگی را به صورت تئوری یادگرفته اید می توانید برای آزمون عملی که یک افسر راهور کنار شما می نشیند اقدام کنید .

پس از قبولی در این آزمون به شما گواهینامه رانندگی داده خواهد شد .

هزینه گواهینامه رانندگی چقدر است ؟

هزینه گواهینامه رانندگی در ایران هرساله دستخوش تغییرات و البته روند صعودی دارد . هزینه کلی گواهینامه رانندگی در سال 1396 چیزی در حدود 500.000 تومان بود اما در سال 1400 چیزی در حدودا 1.650.000 تومان شده است و این هزینه در سال آتی زیاد تر هم خواهد شد .

بر این اساس اگر شما بخواهید هزینه های گواهینامه رانندگی را با توجه به این مورد که به صورت کلی قبولی شما در تمامی آزمون ها بار اول باشد این مقدار است در غیر این صورت هزینه گواهینامه رانندگی برای شما چیزی در حدود 2.000.000 تومان خواهد بود .

پس پیشنهاد می کنم برای اینکه قبولی در اولین آزمون را تجربه کنید حتما از سایت گواهیران در این زمینه استفاده کنید .

امتحان عملی رانندگی به چه صورت است ؟

اما می رسیم به اصلی ترین بخش برای گرفتن گواهینامه رانندگی در ایران و آن چیزی نیست جز امتحان عملی رانندگی . در این بخش می خواهیم به بررسی چندیدن تجربه در این زمینه بپردازیم اما بیایید در ابتدا بدانیم اصلا این آزمون چگونه است ؟

آیا می توانیم بدون این آزمون گواهینامه رانندگی خود را از آموزشگاه رانندگی دریافت کنیم ؟ البته که پاسخ به این مورد خیر است پس بیایید با هم به بررسی کلی در این زمینه بپردازیم .

آزمون عملی رانندگی به این صورت است که افسر بازنشسته رانندگی در کنار شما می نشیند و شما باید در این حالت هر کاری که او از شما می خواهد را انجام دهید . برای مثال می گوید دور دو فرمان بزن و یا پارک دوبل کن . پشت سر شما هم 3 نفر دیگر از آزمون دهندگان حضور دارند که این تعداد به شما استرس زیادی وارد خواهد کرد .

در نتیجه شما باید تمام حواستان را به فرمان های افسر رانندگی بدهید تا بتوانید در این آزمون هم به راحتی قبول شوید . قبولی در این آزمون متاسفانه به دلیل شرایط سخت و استرس زای رانندگی سخت است و بسیاری از مخاطبین بارها و بارها در این آزمون مردود می شوند .

البته هم هزینه گواهینامه رانندگی بالا می رود و هم زمان زیادی از دست خواهید داد پس تا می توانید از مربی بخواهید شما را قبل از امتحان رانندگی به چالش بکشد تا بتوانید به خوبی قوانین عملی رانندگی را بیاموزید . نکته بسیار مهم هم این است که شما در این آزمون باید قوانین رانندگی البته تئوری را به خوبی بلد باشید در غیر این صورت مردود خواهید شد و این اصلا برای شما اتفاق خوبی نخواهد بود .

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی دارای چه شرایطیست ؟ + دانلود آسان فایل تمرینی !

سخن پایانی !

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی باعث می شود شما در آزمون تئوری به خوبی آماده باشید و اگر بتوانید از این آزمون هم سربلند بیرون بیایید می توانید به مرحله بعدی آزمون های آیین نامه رانندگی وارد شوید یعنی آزمون عملی رانندگی که در بخش قبلی در مورد آن به خوبی توضیح دادیم .

برای قبولی در آزمون عملی رانندگی هم می توانید از مربی رانندگی بخواهید شما را به سخت ترین چالش های در این تمرین بکشاند که به شما می تواند بسیار بسیار کمک کند تا بتوانید در این زمینه و در این آزمون هم قبول شوید .

گواهینامه رانندگی شما حدوا 1 ماه تا 2 ماه بعد از تاییدیه قبولی شما به دستتان خواهد رسید . به شما پیشنهاد می کنم برای قبولی در امتحان آیین نامه رانندگی در ایران حتما است وبسایت قوانین رانندگی در ایران – گواهیران استفاده کنید . قوانین رانندگی در تمامی کشور های جهان را هم می توانید در این سایت بررسی کرده و قبل از وارد شدن به کشور مدنظر اطلاعات مهم و به روز داشته باشید .
به امید پیروزی برای شما عزیزان .

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار