مدیر منطقه برق پاکدشت گفت: ۲۷ دستگاه ماینر با شناسایی یک مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز (بیت کوین) توسط بازرسان منطقه برق پاکدشت کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 19 January 2022

به گزارش تابناک تهران،حمیدرضا نادری در این باره گفت: در پی بازرسی و گشت‌های نظارتی مأموران منطقه برق پاکدشت در راستای اجرای طرح جمع‌آوری مزارع غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، یک مزرعه در باغ ویلایی در بخش شریف‌آباد پاکدشت شناسایی شد.

وی افزود: مأموران منطقه برق پاکدشت با هماهنگی دستگاه قضایی و با همراهی نیروی انتظامی، به این مکان مراجعه کرده و در بازرسی از باغ، ۲۷ دستگاه ماینر را کشف و توقیف کردند.

مدیر منطقه برق پاکدشت ارزش ماینرهای کشف شده را بیش از هشت میلیارد ریال اعلام کرد.

نادری گفت: فعالیت مزارع غیرمجاز استخراج رمزارز، موجب مصرف بسیار زیاد برق شده و علاوه بر ضررهای اقتصادی، موجب اخلال در خدمت‌رسانی به مشترکان می‌شود.

مدیر منطقه برق پاکدشت اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود، در صورت مشاهده موارد مشکوک استفاده از برق و فعالیت مزارع استخراج رمز ارز، مراتب را با شماره تلفن ۰۲۱۳۶۰۲۵۳۰۲ به بازرسان این شرکت اطلاع دهند تا به سرعت نسبت به جمع‌آوری این دستگاه ها اقدام شود.

وی ادامه داد: تاکنون با تلاش عوامل برق پاکدشت، ۹۰ مزرعه استخراج رمز ارز با بیش از چهار هزار و ۱۶۵ دستگاه ماینر در این شهرستان کشف شده است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار