رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: نخستین رویداد شناسایی شیوه‌های خلاقانه و اثرگذار در تبیین و ترویج عفاف و حجاب با عنوان «مستوره» در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 12 January 2022

به گزارش تابناک تهران، روح‌الله عبدالهی در این خصوص اظهارداشت: توسعه فعالیت‌های پیشگیرانه از بی‌بند و باری جنسی و رفع آسیب‌های بی‌حجابی و بی‌عفتی در استان تهران، جلب مشارکت‌های حداکثری و ارتقای مسئولیت اجتماعی در موضوع عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب‌های اخلاقی از اهداف رویداد «مستوره» است.

وی، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فعالان در موضوع عفاف و حجاب، توانمندسازی و ساماندهی مشارکت فعالان در راستای ارتقای کیفیت ترویج و تبیین حجاب و عفاف و دستیابی به الگوی مشارکت اخلاق اجتماعی را از دیگر اهداف این رویداد عنوان کرد.

عبدالهی افزود: فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی(کارآفرینی) و فراغتی در قالب‌های هنری، تبیینی، رسانه و فضای مجازی، فن‌آورانه (تولید نرم‌افزار و پلت‌فرم) در زمینه عفاف و حجاب از محورهای رویداد «مستوره» است.

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد:علاقه‌مندان، فعالان، پژوهشگران، محققان، سازمان‌های مردم‌نهاد، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، تشکل‌های دینی و مذهبی و خیرین فعال در این حوزه می‌توانند آثار خود را تا اول بهمن ماه امسال از طریق نشانی http://poll.whc.ir/556485  به دبیرخانه این رویداد و یا به تهران، بلوار کشاورز، خیابان نادری، خیابان حجت دوست، پلاک ۵۶ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران ارسال کنند.

وی گفت: آیین اختتامیه رویداد «مستوره» چهارم اسفندماه برگزار و از طرح‌های برگزیده علاوه بر اهدای تندیس، لوح تقدیر و حمایت مادی و معنوی به عنوان مدل اجرایی موثر برای کنترل و کاهش آسیب‌های حوزه عفاف و حجاب بهره‌برداری خواهد شد.

عبدالهی افزود: این رویداد به همت اداره کل تبلیغات اسلامی با مشارکت مدرسه راهبری علم و عمل و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان تهران برگزار می‌شود.

رویداد «مستوره» با رویکرد عفاف و حجاب در استان تهران برگزار می‌شود

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار