دماوند- رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند از پلمب واحد تولید غیرمجاز همبرگر،‌سوسیس و کالباس در رودهن خبر داد و گفت: در این خصوص یک نفر تولید کننده دستگیر و مواد اولیه و محصولات معدوم شدند.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 12 January 2022

حسن خیرخواه در گفتگو با خبرنگار مهر، از کشف یک کارگاه غیرمجاز تولید و تهیه محصولات پروتئینی خبر داد و اظهار داشت: طی گزارش تلفنی شهروندان به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، این واحد تولید همبرگر، سوسیس و کالباس غیرمجاز کشف شده است.

خیرخواه عنوان داشت: پس از اطمینان از اطلاعات و با اخذ دستور کتبی ورود به محل از دادگاه عمومی و انقلاب رودهن و با همکاری صمیمانه عوامل نیروی انتظامی بخش رودهن و کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان، این کارگاه در شرایط کاملاً غیر بهداشتی با دستور قضائی توسط کارشناسان بهداشت محیط این شبکه بهداشت پلمپ شد.

واحد غیرمجاز تولید همبرگر سوسیس و کالباس در رودهن پلمب شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند با بیان اینکه تولیدکننده بازداشت و مواد اولیه و محصول تولیدی صورتجلسه و معدوم شدند گفت: پرونده قضائی بهداشتی در این خصوص تشکیل و به دادگاه ارسال شد.

وی در ادامه بیان داشت: ضمن تقدیر از شهروندانی که این مورد را به مسئولان مربوطه گزارش کردند از همه شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا اطلاع از این موارد سریعاً مأموران بهداشتی را در جریان قرار دهند.

خیرخواه اظهار داشت: خط قرمز مأموران و شبکه بهداشت امنیت بهداشتی و سلامت مردم است که در این خصوص هیچ گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار