معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران خبر داد؛
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از تفویض برخی اختیارات به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها خبر داد و گفت: این اختیارات محدود و در چارچوبی است که امکان واگذاری داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 11 January 2022

به گزارش تابناک تهران، محمدمهدی کاظمی و بعد از ظهر سه شنبه در سومین نشست کارگروه توسعه مدیریت و منابع که با حضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، تقی زاده مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری تهران و دیگر اعضا برگزار شد.

کاظمی در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری کارگروه توسعه مدیریت اظهار داشت: فرهنگ اداری زمینه‌ساز اصلی تحولات است که می‌تواند جلوی فرایندهای طولانی، وقت گیر و بدون خروجی را بگیرد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اصلاح نظام اداری افزود: اصلاح نظام اداری با هدف اثربخشی و کارایی در فرآیندها و روش‌های اداری به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمت مطلوب به مردم پیگیری می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تفویض اختیارات به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها عنوان کرد: برخی از وظایف استانداری در راستای تسهیل و تسریع در انجام امور، به فرمانداری‌ها واگذار می‌شود تا افزایش بهره وری سازمانی میسر شود، البته تفویض اختیارات محدود و در چارچوب مواردی است که امکان واگذاری فراهم شده است.

وی همچنین بر توسعه نظام اداری الکترونیک و تدوین و بهسازی روش‌های کنترل کیفیت تاکید داشت.

گفتنی است در ادامه جلسه موضوعاتی در مورد معرفی رابطین معاونین و فرمانداری‌ها جهت ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ و همچنین تبدیل وضعیت استخدامی مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار