آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت در شهرری برگزار و از ۳ خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ 04 January 2022

به گزارش تابناک تهران، آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای محور مقاومت با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران و سایر مسئولین در فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد.

عبدالله مرتضوی در این مراسم که خانواده شهدای مدافع حرم، شهدای مقاومت و همچنین خانواده شهدای فاطمیون و زینبیون حضور داشتند اظهار داشت: امسال آئین گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در شهرستان‌های استان تهران در قالب 110 برنامه برگزار می‌شود که آغاز این برنامه‌ها از عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم و مقاومت در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) انجام شد.

وی از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا قدردانی کرد افزود: ویژگی شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم به‌قدری قابل‌توجه و برجسته است که امیدوارم همه ما از کسانی باشیم که به شهدا ملحق و عاقبت ما ختم به شهادت شود.

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: شهادت سردار دل‌ها تداعی‌کننده روز عاشورا و وقایع آن است که این شهید با ایثار و ازخودگذشتگی سرمایه خود را در مسیر اسلام و انسانیت فدا کرد.

در پایان این مراسم از سه خانواده شهید مدافع حرم، پدران معظم شهید ابوالفضل سرلک، حجت اصغری شربیانی و مادر شهیدان سید محمد و سید مرتضی موسوی تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار