فرمانده یگان امام خمینی(ره) سپاه پاسداران:
فرمانده یگان امام خمینی(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی از پشت میز دفتر کار خود امور را اداره نمی‌کرد گفت: مدیران امروز جامعه نیز برای برون رفت کشور از مشکلات، باید در میان مردم امور را مدیریت کنند.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ 03 January 2022

به گزارش تابناک تهران، سردار مسیح محمدی شامگاه یکشنبه در آئین گرامیداشت سردار سلیمانی در مصلای نماز جمعه پاکدشت اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی به غیر از گرامیداشت سردار سلیمانی، به درس گرفتن از مکتب ایشان نیاز دارد مکتبی که درآن امور از پشت میز کار اداره نمی‌شود و مدیر باید در میدان و بین مردم امور را مدیریت کند.

وی افزود: سردار سلیمانی خود را محدود به یک جبهه نمی‌کرد بلکه ایشان به عنوان مرد میدان عمل، هر جا که جامعه به حضورش نیاز داشت، وارد میدان می‌شد و اثربخشی خود را به نمایش می‌گذاشت، این خصوصیت باعث شد تا هر جا حضور داشته باشد، نصرت و پیروزی نصیب جبهه اسلام شود.

وی تأکید کرد: هر چند که شاید تا صدها سال، فردی همچون سردار سلیمانی پا به عرصه وجود نگذارد ولی مادران جامعه باید ایشان را به الگویی برای فرزندان خود تبدیل کنند تا جامعه از گزند دشمنان مصون بماند.

محمدی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره خصوصیات اخلاقی سردار سلیمانی گفت: ایشان فقط فرمانده نبرد با دشمن نبود بلکه در سیاست، دیپلماسی و حضور در صحنه‌های مختلف اجتماعی با تدبیر، تصمیماتی اتخاذ می‌کرد که نصرت و پیروزی حاصل شود.

وی گفت: یکی دیگر از ویژگی‌ها سردار سلیمانی اقدام و عمل ایشان بود، شهید سلیمانی فقط به تدبیر کردن امور اکتفا نمی‌کرد و این شاخصه موجب شد تا هر جا مشکلی وجود داشت، ایشان به عنوان نخستین فرد در صحنه حاضر شود و شخصا مسائل را تا حصول نتیجه مطلوب مدیریت کند.

فرمانده یگان امام خمینی(ره) سپاه پاسداران تصریح کرد: شاید یک فرمانده در طرح‌ریزی برای مقابله با دشمن باید در مقر حضور داشته و نیروها را مدیریت کند ولی سردار سلیمانی شخصا در میدان حضور داشت و به بررسی چگونگی مقابله با دشمن می‌پرداخت، موضوعی که امروز مدیران جامعه نیز به آن نیاز دارند.

وی از صداقت و اخلاص در عمل به عنوان دیگر خصوصیت شهید سلیمانی یاد کرد و افزود: تمامی رفتار و گفتار شهید سلیمانی برای جلب رضایت خدا بود، چنین فردی که چهره‌ای جهانی داشت و دیپلمات‌ها و نمایندگان کشورهای خارجی حاضر در ایران، برای دیدن او لحظه شماری می‌کردند، جز برای کسب رضایت خداوند، هیچ اقدامی انجام نمی‌داد.

محمدی با بیان اینکه شهید سلیمانی انقلابی بودن خود را نه فقط در شعار که در عمل نیز ثابت کرد، اظهار داشت: شهید سلیمانی در جریان فتنه ۸۸ انقلابی بودن خود را به اثبات رساند، جایی که بسیاری از خواص، راه را گم کرده و یا سکوت کردند، ایشان با بصیرت، این فتنه را تشخیص داد و بر همراهی با رهبر معظم انقلاب در مقابله با جریان فتنه تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار